[SlovLit] Spletje in smetje

Tor Jul 25 07:02:51 CEST 2006

Http://www.li-go.de/definitionsansicht/ligostart.html --
Literaturwissenschaftliche Grundbegriffe online; privlačen literarnovedni
leksikon z zgledi in vajami za samostojno učenje; njegovo oceno lahko
preberemo v časopisu Forum Computerphilologie
(http://computerphilologie.tu-darmstadt.de/jg06/fischer.html).

===========

Vito Smolej predlaga, da v elektronskih izdajah Kronike SDS (dostopna je v
doc- in v pdf-formatu, gl. http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/kronika.html)
ne navajamo e-naslovov dopisovalcev, ker jih lahko zlorabijo zbiralci
naslovov za pošiljanje reklamnih sporočil. --- E-naslov ob imenu nudi
možnost dialoga in neposrednega odzivanja na zapisano in je simpatična
specifika ter prednost elektronskega publiciranja, zato mi taka zaščita
osebno ni ljuba. Spam (poštno smetje) je davek, ki ga moramo trenutno
plačevati za ta komunikacijski privilegij. Tako kot vržem v smeti reklamni
material, ki ga poštar pusti v poštnem nabiralniku, z brisalko vsak dan
pomečem v koš tudi desetine najrazličnejših elektronskih reklam, ki so se
izmuznile avtomatskemu filtriranju na poštnem strežniku. Tako kot na poštni
nabiralnik dam nalepko, da je reklamna pošta nezaželena, lahko v
računalnikov poštni program vgradim protismetne filtre oziroma napravijo to
pri mojem poštnem servisu (na Arnesu, pri Siolu, FF, ZRC SAZU ...). Če ne
želimo svojega imena in telefonske številke v slovenskem telefonskem
imeniku, nas tam pač ni, in moj predlog je podben: dopisovalec, ki svojega
e-naslova ne želi razkriti, naj to sporoči uredniku foruma. Prosim še za
druga mnenja in stališča. --- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit