[SlovLit] Dva popravka in Slava Slovencem

Pon Maj 29 18:52:13 CEST 2006

Od: "Gyorkos Tatjana" <Tatjana.Gyorkos na ff.uni-lj.si>
Za: "Hladnik Miran" <Miran.Hladnik na ff.uni-lj.si>
Poslano: 29. maj 2006 14:37
Zadeva: Kronika Slavističnega društva Slovenije -- popravek!!!

Zasledila sem, da ste v Kroniki Slavističnega društva Slovenije objavili
spodnji tekst:

"Oddelek za germanistiko FF UL vabi na predavanji dr. Almuta Hilleja (Freie
Universität Berlin). Četrtek 25. 5. 2006"

Rada bi vas opozorila na to, da je dr. Almut Hillejeva predavateljica --
ženskega spola. --- Tatjana Györkös