[SlovLit] Spominska plošča Dragotinu Ketteju

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Čet Mar 16 10:14:08 CET 2006

From: Silvo Fatur [mailto:silvester.fatur na guest.arnes.si]
Sent: Thursday, March 16, 2006 8:43 AM

DRAGOTIN KETTE (Prem 1876 -- Ljubljana 1899). V pročelje Kulturnega doma
Zagorje smo vzidali spominsko ploščo:
Tu v Zagorju je v letih 1879-1889 odraščal pesnik DRAGOTIN KETTE, tu je
hodil v očetovo ljudsko šolo, sem se je kot gimnazijec vračal na
počitnice; v teh krajih je poleti 1898, pol leta pred smrtjo, napisal
kar 43 od svojih 62 sonetov.
K svečanemu odkritju, ki bo v soboto, 25. marca 2006 ob 16. uri, vabita
Občina Pivka in Vaška skupnost Zagorje. Ob tej priliki bo slavnostno
besedo spregovoril akademik dr. Matjaž Kmecl; kulturni spored bodo
izvajali recitatorji, pevke in pevci treh okoliških Kettejevih krajev,
Prema, Ilirske Bistrice in Košane. Na voljo bo tudi še sveža knjižica
pesmi Sem fantič bil mlad ali Dragotina Ketteja veseli del.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit