[SlovLit] Iz Pionirske knji?nice

Čet Dec 8 21:02:04 CET 2005

Od: "Milena Mileva BLAZIC" <milena.blazic na pef.uni-lj.si>
Za: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 8. december 2005 17:35
Zadeva: Fw: vabilo na decembrsko Strokovno sredo

Vabimo Vas na decembrsko Strokovno sredo, ki bo kot običajno drugo sredo v
mesecu, torej 14. 12., z začetkom ob 9.30 uri in predvidenim zaključkom ob
12.00 uri. Kot verjetno že veste, strokovne srede od oktobra do decembra
2005 potekajo v dvorani Ministrstva za kulturo (Maistrova 10, Ljubljana).
Naslov tokratne strokovne srede je Predstavitev projektov Moja naj knjiga na
internetu in Mala knjižnica na internetu. Prvi projekt bo predstavila mag.
Tilka Jamnik, drugega pa Vojko Zadravec. V okviru predstavitve bo seveda
prikazana uporaba obeh medmrežnih aplikacij, ki prenavljata znana projekta
Pionirske knjižnice: Priporočilne in pregledne sezname ter nagrado Moja
najljubša knjiga. --- Jakob J. Kenda (jakob.kenda na lj-oz.sik.si)

Dodatne informacije o seznamu SlovLit