[SlovLit] Pticki

Sre Sep 21 20:11:17 CEST 2005

From: "tatluc" <tatluc na alice.it>
To: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 21. september 2005 19:25
Subject: Re: [SlovLit] Cankarjevo priznanje

Spoštovani,
čudi me, da kdo postavlja pod vprašaj izbor Ptičkov brez gnezda in dviga ob
tem toliko -po mojem mnenju- povsem nepotrebnega prahu. Moderna in
globalizirana slovenska mladina naj ne bi razumela sporočilnosti še tako
"nevznemirljivega" branja, kakršnega smo bili deležni tudi mi pred komaj
kakšnim desetletjem. Iz lastne izkušnje lahko povem, da smo imeli Slovenci v
Italiji na voljo po vsebini in obliki zelo prikupno italijansko mladinsko
literaturo, vendar je bilo prebiranje klasičnih slovenskih avtorjev, četudi
niso bili  jezikovno neposredni ali vsebinsko sodobni našemu tedanjemu
čutenju, samo po sebi umevno. Bi si Italijani upali zapisati, da je Salgari
zastarel, da so pustolovščine njegovih junakov nezanimive? Bi se Američan
odpovedal Alcottovi? Danec Andersenu? In povprečni Rus, sicer že odrastel,
Tolstoju?????
Mar predstavlja tistih nekaj pa čeprav še tako mučnih strani Ptičkov brez
gnezda za našo mladino tako življenjsko travmo?
Prisrčno Vas pozdravlja travmatizirana in staromodna Tatjana Rojc

Dodatne informacije o seznamu SlovLit