[SlovLit] Re: Euroobmočje še zadnjič

Sre Mar 23 10:48:37 CET 2005

From: Vlado Nartnik [mailto:Vlado na zrc-sazu.si]
Sent: Monday, March 21, 2005 12:43 PM
To: miran.hladnik na guest.arnes.si
Subject: Re: euroobmocje

Z vindisarji je sploh kriz, vendar njihovega eurorepkanja ne gre jemati
pretirano resno. Obliko evro uporabljajo tako juzni kakor vzhodni
Slovani, kar znese 58 % povrsine Evrope. Tega se je zavedal ze
France Preseren pri pisanju Certomirovega govora. Zato pustimo
casu cas! Vse dobre reci pa so tri: ali je skratka narobe, ce k
predlogu tocajskega ali vinskega mojstra navrzem se enobesedno
obliko nadtocaj?

Vlado Nartnik

=========