[SlovLit] Poznate založnika?

Čet Dec 11 16:39:39 CET 2003

Kornelija Kuvač iz Zadra prosi za nasvet. Ima kdo od slovlitovcev dobre
založniške zveze? Kaj pravi SDS? lp miran

============

Od: kornelija kuvac [kornelija_kuvac_levacic na yahoo.com]
Poslano: 8. december 2003 21:22
Za: miran.hladnik na guest.arnes.si
Zadeva: pitanje iz Zadra

U sijecnju 2003. sam obranila magistarsku radnju pod naslovom Stil
Brizinskih spomenika s obzirom na pojam prenje, a sad radim na doktorskoj
disertaciji Mitski jezik u hrvatskoj i slovenskoj kratkoj fantastičnoj
prozi.

Pisem Vam iz dva razloga. Naime, zanima me bi li tko u Sloveniji bio
zainteresiran za objavljivanje moje magistarske radnje i ako bi, mozete li
me uputiti na neki kontakt. (Iz Zadra mi je to prilicno tesko jer nismo
dobro povezani sa sveucilistima u Sloveniji.)

Dodatne informacije o seznamu SlovLit