[SlovLit] Golden Drum

Primoz PETERLIN primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Nov 8 14:27:08 CET 2002

On Fri, 8 Nov 2002, Sonja Likar wrote:

[...]
> Utopični scenarij: ob prvi objavi o potezi Avditorija v sredstvih javnega
> obveščanja se oglasijo slovenisti in urad za jezik in zahtevajo, da
> organizatorju ostane pravica do slovenskega imena, zaradi pritiska javnosti
> se Avditorij odpove tožbi. Komentar bržkone ni potreben.

Utopični je po mojem premila beseda za opisani scenarij. Da je Avditorij
speljal oglaševalcem blagovno znamko, je res precejšnja nerodnost, posebej
za branžo, ki se pravzaprav ukvarja z - če že ne "izdelavo", pa vsaj
promocijo - blagovnih znamk. Za dejstvom, da je ob začetku festivala ni
registriral časopis Delo, ki je bil njegov pobudnik, se verjetno tudi
skrivajo kaki razlogi, ki jih ne poznam. Ampak od prvega festivala je
minilo približno deset let, kar se mi zdi dovolj časa za sporazum med
Oglaševalsko zbornico in Avditorijem. Zato pričakovanje, da bodo
oglaševalcem v trenutku, ko se ti razidejo z Avditorjim, priskočili na
pomoč slovenisti in Uraz za slovenski jezik z nekakšno moralno utemeljeno
zahtevo o tem, komu naj bi pripadla kakšna blagovna znamka, ni utopično,
ampak kvečjemu absurdno.

Lep pozdrav,
Primož Peterlin

--
Primož Peterlin,   Inštitut za biofiziko, Med. fakulteta, Univerza v Ljubljani
Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija.  primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu SlovLit