[SlovLit] Zlati boben

Janez Dular Janez.Dular na gov.si
Pet Okt 25 15:15:08 CEST 2002

   V svojem pojasnilu sem si "nekako nestrpni ton njenega pisanja" razlagal
kot posledico nepoučenosti o zadevah in žal si moram podobno razlagati tudi
vsebino novega odziva dr. Erike Kržišnik, saj svoje trditve o domnevnem
nereagiranju Urada za slovenski jezik (oziroma o vzroku za domnevno
nereagiranje) ne utemeljuje s preverljivimi podatki, temveč jo postavlja v
nezavezujoč naklonski okvir, ubeseden z izrazom "kolikor se mi zdi". Vladni
urad si take akademske svobode v odzivanju na nevšečne pojave ne more
privoščiti.
   V svojem prvem sporočilu nisem zapisal, da urad "ne more ničesar
storiti". Na kršitve lahko reagira tako, da poroča vladi in opozarja
inšpekcijo; "to tudi počne", protestiranja v javnih medijih pa ni med
njegovimi pristojnostmi (te so po mnenju nasprotnikov zakona in urada že
tako --  preširoke). Možnost protestiranja je rezervirana za pripadnike
civilne družbe, zato sem se pozitivno izrazil o Juvanovem pismu. Njegova
objava v Delu bi bila posebno pomenljiva tudi zato, ker portoroško bobnanje
ni potekalo popolnoma brez sodelovanja predsednika Delove uprave.
Janez Dular

Dodatne informacije o seznamu SlovLit