[SlovLit] Novičice

Tor Apr 16 12:42:54 CEST 2002

Http://www.spacesofidentity.net -- prva številka mednarodnega spletnega
časopisa Space of Identity, ki govori o Srednji Evropi. O spolu, politiki,
religiji ... v literaturi, umetnosti itd.

=======

"V četrtek, 25. aprila ob 10. uri prirejamo brezplačni tečaj za iskanje po
elektronskih informacijskih virih (zbirke podatkov na strežniku za cederome,
elektronske revije), ki bo trajal približno 3 ure. Potekal bo v računalniški
učilnici NUK (klet). Vsebina tečaja: predstavitev informacijskih virov,
tehnike iskanja in praktično delo. [...] Prijave sprejemam na elektronski
naslov gorazd.vodeb na nuk.uni-lj.si ali telefon 200 11 98 do zasedbe prostih
mest."

========

7. seminar "Renewing South-Eastern European ways to approach national
histories and understand the creation of a united Europe" in Timisoara in
the period 5-8 of July 2002. O nacionalnih zgodovinah, narodnih manjšinah
itd. Za študente na diplomski in podiplomski stopnji. Več na naslovih
http://www.HouseofEurope.ro in
http://www.fime.org/-/eurolink-bucarest.

=========

"Dragi kolegi s slovlita! za predstavlitev specialne diddaktike na srečanju
FF v Novi Gorici sem pripravila priloženi tekst. Če hočete, ga preberite [na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/spec didaktika.doc]. B. Krakar Vogel"

=========

Na strani http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/konges.html je pod povezavo
OdogovorHladnik.doc pismo Alenke Šivic-Dular kot odgovor na to, kar je
Hladnik pisal o razmerju med slovenisti in slavisti in 13. mednarodnem
slavističnem kongresu v Ljubljani.

=========

Še tri nove slike na http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/galeri27.html.

=======

> Dragi, ne vem kaksen je bonton na teh straneh, ampak Vladimir Osolnik mi
je
> tako ljubeznivo in temeljito pomagal ob mojem vprasanju o jazbecu in cuku,
> da se res moram zahvaliti. Lep pozdrav, Tom Lozar iz Montreala.

Ali lahko tudi drugi slovlitovci izvemo kaj več o jazbecih in čukih? lp
miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit