[SlovLit] Z včerajšnjega križkraža po SP 2001

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Apr 9 16:09:53 CEST 2002

Moji vtisi z včerajšnjega križkraža po SP 2001

Na ponedeljkovem lingvističnem krožku sem doživela šok in veliko
razočaranje. Pretreslo me je dejstvo, da ljudje, ki tlakujejo pot
slovenskemu jeziku, ne premorejo osnovnih manir. Predavatelj Peter Weiss je
želel korektno predstaviti svoje poglede na novi SP, pa skorajda ni prišel
do besede. Nevljudnostim ni bilo ne konca ne kraja. Stalno prekinjanje
predavanja, neposredno obtoževanje in prelaganje namišljene krivde na tuja
ramena.

Nisem dobila občutka, da želi predavatelj kogarkoli obtoževati. Kot stvar
vidim jaz, je hotel le kritično ovrednotiti veliko delo. S svojim pristopom
pa je dalje predstavil svoje videnje, kako bi bilo mogoče naslednjo izdajo
še izboljšati in jo približati uporabniku. Razžalostilo me je, da
slovenistična
srenja ni zmožna reči ne glasni in neolikani "kukavici z oglatimi oklepaji."

Kje je razlog, da ljudje tiho prenašajo očitno poniževanje pred kolegi? In
zakaj so norme za naš jezik knjige, v katerih mrgoli besed, ki jih človek ne
najde v nobei izdaji SSKJ-ja? Človek se res začne spraševati, kaj pravzaprav
študira!

Dvomeča študentka

Dodatne informacije o seznamu SlovLit