[SlovLit] Ad: Slovenska literatura na internetu ali Kdo bo placal

Tor Sep 25 16:19:51 CEST 2001

----- Original Message -----
From: <sasha.ceferin na thezaurus.com>
To: <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 25. september 2001 11:21
Subject: re: kdo bo placal

> Spostovani,
>
> V odgovor na vas komentar glede na Literator.net bi rekla samo, da delamo
na celotnem projektu Thezaurus brezplacno ze tri leta. Za  projekt
Literator.net pa je bistven nadaljni razvoj zamisli ter financna podpora za
vzdrzevanje na Internetu in honorarje za urednisko in literarno-kriticno
delo. Mislim, da ni neupraviceno pricakovati, da slovenska drzava osvoji
projekt, iz katerega si lahko obetamo toliko koristi za poznavanje slovenske
kulture v svetu in za nase potomce, financno podpre in s tem omogoci njegov
razvoj.

> Po vasih komentarjih je ocividno, da naceloma odklanjate venetsko teorijo,
kar je vasa polna pravica. Jaz stojim na drugacnem staliscu. Predstavila sem
v nekaj kratkih clankih nekaj poglavitnih elementov iz predstavitve te
teorije, pustim pa bralcem, da si ustvarijo svoje mnenje.

> Lep pozdrav,
>
> Sasha Ceferin

Dodatne informacije o seznamu SlovLit