[SlovLit] Nekaj berila za čez konec tedna

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Pet Jun 8 11:05:20 CEST 2001

Http://www.pisateljstvo.com/index.php?skodelica_kave -- Ladislav Črnologar,
Skodelica kave.

Http://www.kakanien.ac.at -- Kakanien revisited: strani projekta za srednje-
in vzhodnoevropske študije na dunajski univerzi; ponuja možnosti
publiciranja (Kakanija < K&K monarhija).

Ali je Krpan tovoril orožje? Ne, tovoril je metaforo; glej
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/parnas.html.

Cankar je na napisal Križ na gori, jaz pa sem šel gor na Križ; glej
http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/galeri21.html.

Pretekli vseslavistični kongresi so bolehali na velikem izpadu prijavljenih
referentov v sekcijah. Kako preprečiti, da bi se to ponovilo v Ljubljani
leta 2003? Moj predlog je, da se od udeležencev dosledno zahteva vnaprejšnje
plačilo kotizacije in se tako zavežejo k udeležbi. Na natisnjeni program
kongresa bi bili uvrščeni samo tisti referenti, ki so že polno poravnali
svoje obveznosti. Izkušene simpozijce prosim za komentar in nasvete.

lpmiran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit