[SlovLit] Vprasanja

Victor Sonkin vsonkine na wanadoo.nl
Ned Feb 18 18:54:11 CET 2001

Spostovani kolegi

Se opravicujem za "lurking" in skorajsno odsutstvo prispevkov, toda
zdaj res potrebujem vaso pomoc; namrec lektoriram svoj clanek o
slovenski medvojni knizevnosti, ki sem ga pisal pred dvema letoma, ce
ne vec; zdaj pa sem v drugi sredini, brez slovarjev, brez svojih
belezek itn.

Trebajo mi neki splosni podatki, in namrec:
Datumi rojstva in smrti Bratka Krefta in Slavka Majcena;

Datumi objave (za neka dela zdaj imam samo ruski prevod, oprostite za
napake):
- "Slucaj v mestu Gogi"
"Umirajoci bog Triglav"
"Kaplan Martin Cedermac"

I.Brncic, "Balada"
"Med stiri zidi" (??)

I.Potrc, "Sin"
A.Ingolic, "Lukarji"

Hvala vnaprej! Kakor moje vprasanje verjetno ni od splosnega interesa,
lepo vas prosim pisati na moj naslov - vsonkine na wanadoo.nl

Viktor

Dodatne informacije o seznamu SlovLit