[SlovLit] Fw: Pocitniski pozdrav in vabilo

Jaka Zeleznikar zeleznikarj na mila.ljudmila.org
Pon Avg 28 13:25:31 CEST 2000

lep pozdrav vsem,

ne vem sier kako sem se znašel na tej listi, vidim pa, da zna bit zanimivo

eto še jaz o piki na koncu url-ja:

sem popolnoma proti - url ni stavek, pika pa lahko pomeni drug URL naslov

+
kaj je potem z veliko zacetnico (ali vejico)? upam da ne bo ideje o veliki zacetnici URLja
sem priti ze takoj zdaj. O vejici ne bom zgubljal besed :)

lp,
Jaka
Http://www.verygoodnetart.org/.

ali pa: