[SlovLit] ... in vsakdo se ohladiti hoče

Čet Avg 24 12:16:25 CEST 2000

Spletke
... in vsakdo se ohladiti hoče

===========

Spletke

Http://www.geocities.com/locutio/LOCUTIO8/lo8mihaelahojnik.htm -- Mihaela
Hojnik, slovenska pesnica na Švedskem, objavlja pesmi pod skupnim naslovom
Mačke.

Http://www.kazalo.net -- nov slovenski iskalnik.

Zadnjič sem na tem mestu zastavil vprašanje, ali naj objavim povezavo na
stran s slovenskimi nacističnimi verzi ali ne. Medtem je avtor Schimmler, ki
mu je Peter Weiss že odkril tudi pravo ime, svojo stran umaknil, zato bodo
vaši nadaljnji premisleki glede odgovora na moje vprašanje le še načelne
narave.

===========

... in vsakdo se ohladiti hoče

Pri Pogačnikih doma se je za tisto kad ali bazen, v katerem brbotajo
mehurčki (ker je reč fina in nobel, se na Slovenskem zanjo uporablja izvirno
ime jaccuzzi ali swirlpool -- besed v starejših angleških slovarjih ni, zato
nisem prepričan, ali sem ju prav zapisal), prijel izraz brbotalnik. Če bi ga
hoteli uveljaviti, bi morali spodbudno pismo nasloviti na vse slovenske
uprave hotelov in bazenov in na trgovine, kjer jih prodajajo. To najbrž ni
naloga slov-litovcev. Čigava potem?

lp miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit