[SlovLit] Od Bože Krakar-Vogel

Hladnik Miran miran.hladnik na guest.arnes.si
Pon Maj 29 07:23:35 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Boza Krakar-Vogel <boza.krakar na guest.arnes.si>
To: <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 28. maj 2000 20:31
Subject: slovlit

Za Kroniko slavist. društva imam nekaj sporočil, zaobseženih v spodnjem
besedilu:

Ker vidim, da glasilo vestno beleži tudi tovrstne podvige, jih nekaj
dodajam:

1. Magisteriji:

18. 4. 2000: Alenka Žbogar (asistentka stažistka za slov. književnost na
FF): Učbeniki za književnost za strokovne in poklicne šole. Mentorica: izr.
prof. dr. Boža Krakar Vogel.
19. 4. 2000: Jerica Vogel (asist. stažistka za didaktiko jezika na FF):
Poslušanje kot ena temeljnih sporazumevalnih dejavnosti v srednji šoli.
Mentorica: doc. dr. Martina Križaj Ortar.
16. 5. 2000: Tanja Jelenko (profesorica slovenščine na Šolskem centru v
Celju): Modeli motivacije pri domačem in šolskem branju za dijake z
zaključnim izpitom. Mentorica: izr. prof. dr. Boža Krakar Vogel.

2. Matura (april- maj):

Zainteresiranim priporočamo Vodnik skozi književnost na maturi. Spisala:
Boža Krakar Vogel in Brane Šimenc. (Državni izpitni center 2000).

23. 5. 2000: Sonja Čokl, Boža Krakar Vogel, Marko Juvan, Brane Šimenc in
Jožko Budin smo se v radijski oddaji Intelekta kulturno ravsali okrog
(ne)potrebnosti navodil za maturitetni esej. Pri tem smo sledili navodilom
novinarke, ki bi za natančnost dobila krepek odbitek točk (ves čas se je
spotikala skozi moj priimek, kar so nekateri poslušalci zaznali bolj kakor
vsebino), pa tudi poznavanje snovi ji je delalo malce težav. Po oddaji smo
šli na kavo v bife, kjer kave niso imeli, in smo ob soku še dve uri živahno
razpravljali in si povedali, kaj mislimo eni in drugi (gl. tozadevne pisne
vire).

3. Obletnice: Sporočam, da sem konec aprila dočakala srebrno obletnico
poroke na poti med Sarajevom in Dubrovnikom. Z mano sta bila še mož in sin.
Vreme je bilo lepo, mi občasno oblačni. Spodbujam še druge kolegice in
kolege, da kaj napišejo o svojih tovrstnih obletnicah. Navodil ne prilagam,
naj živi ustvarjalna domišljija.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit