[SlovLit] studij, predavanja

Bogomir Mihevc Miro.Mihevc na Uni-Lj.si
Čet Feb 3 09:42:36 CET 2000

K diskusiji o kakovosti studija /izrednega,rednega,podiplomskega/
dodajam nekaj vtisov o studiju ekonomije na Babson Collegeu v ZDA
Tanje K.Jukic, nase studentke na izmenjavi (iz: Gea novice, januar 2000):

"Opremljenost predavalnic in tekmovalnost studentov se neda primerjati z nasimi prerdavalnicami in znanimi studenti. Predvalnice so /prostornejse/, mnogo bolj opremljene (LCD projektorji, dotopo do interneta ter interni telefon). Vsak slusatelj ima m oznost prikljucitve na elektricno omrezje, tako, da si lahko studentje pri svojem delu pomagajo z "note-book". Tekmovalnost in odlocnaost ameriskih studentov sem obcudovala. kritike (pozitivne in negativne) so jim dajale energijo oz. motivacijo zato, da so se trudili biti se boljsi. Ob tem sem se velikokrat spomnila na besede prof.Zizka:"Live hard, play hard." Moja zelja po spoznavanju studentov, njihovih zelja in preferenc ter tistega, kar jih motivira, je bila se vecja, ko sem dobila delo pri prof.L.Godtfrendsenovi kot "research assistant". /.../Moram povedati, da je to prav neverjeten obcutek, stati pred studenti in jim razkrivati vse smeri, ki so jim na voljo, biti njihov "coach". Vsak ki stopi pred studente in se ne vprasa, kaj lahko da studentom in kaksne so lahko posledice tega, je milo receno norec."

Res lep primer pristopa k studiju, ki mu pravijo "student centered"!
Ameriski (in tudi tuji) studenti seveda nekaj placajo in se skupaj s profesorji in asistenti trudijo za bolj kakovosten studij.

(Kot vidite uporabljamo tuje besede za  take stvari, ki so pri nas se bolj redke, a zazeljene. A tako smo presadili v slovens'no tudi "krompir", "avto" in se kaj.)

Ostan-te-zdrav!                     dr. Bogomir Mihevc
HTML priponka je prečiščena...

Dodatne informacije o seznamu SlovLit