[SLO-TIME] Re: Arnesovi_in_'Stefanovi'_NTP_strezniki?

Ksenija Furman Jug ksenija.furman@arnes.si
Mon, 08 May 2000 15:48:43 +0200

> Na Arnesu imajo stiri st-2 NTP streznike (dva Cisco routerja
> in dve Unix postaji), na katere se sinhronizirajo
> vsi njihovi routerji in racunalniki, teh je skoraj 300.
> Skupaj (IJS in Arnes) smo izbirali in uskladili izbiro
> dobrih st-1 streznikov, na katere se sinhroniziramo.
>
> V planu je, da se vsaj kaksnega od teh stirih st-2 strzenikov
> ponudi v uporabo vsaj uporabnikom, ki so prikljuceni
> na Arnes omrezje.
>
> Vec o tem, kako so se odlocili in kaksna pravila bodo veljala,
> bodo morali sami povedati.

ARNES je pred kratkim ponudil v uporabo dva stratum 2 streznika in sicer
ntp1.arnes.si in ntp2.arnes.si
Uradna objava bo na nasi domaci strani v nekaj dneh, URL bom poslala tudi na
listo.