[SLO-TIME] Re: Arnesovi_in_'Stefanovi'_NTP_strezniki?

Mark Martinec Mark.Martinec@ijs.si
Thu, 04 May 2000 20:45:02 +0200

| Kaksen je pravzaprav status arnesovih NTP streznikov? Ali se sme katerega
| (stratum 2) uporabiti kot peer ali ne?

Na Arnesu imajo stiri st-2 NTP streznike (dva Cisco routerja
in dve Unix postaji), na katere se sinhronizirajo
vsi njihovi routerji in racunalniki, teh je skoraj 300.
Skupaj (IJS in Arnes) smo izbirali in uskladili izbiro
dobrih st-1 streznikov, na katere se sinhroniziramo.

V planu je, da se vsaj kaksnega od teh stirih st-2 strzenikov
ponudi v uporabo vsaj uporabnikom, ki so prikljuceni
na Arnes omrezje.

Vec o tem, kako so se odlocili in kaksna pravila bodo veljala,
bodo morali sami povedati.

| Opazil sem, da se je na IJS pojavil en stratum 1 streznik (worf), katerega
| obstoj ni bil se nikjer objavljen. Ali bo kdaj dan v javno rabo? Ali pa
| vsaj v semi-javno uporabo (za izbrane uporabnike)?

Res je, worf.ijs.si je dobil GPS sprejemnik (Trimble Palisade).
Zadeva deluje lepo in brez presenecenj, se pa {e malo igram
in eksperimentiram z njim, zato {e nisem hotel tega objaviti.

Na razpolago bo kot bolj ali manj javni streznik,
brez posebnih omejitev vsaj za Slovenijo - zazeleno bo le obvestilo
o uporabi. Detajle moram {e spesniti in si izmisliti DNS alias zanj.

Glede na to, da se itak spodobi uporabljati vsaj tri streznike
za sinhronizacijo (za redundanco), se lahko ze takoj priklopite
na worf.ijs.si, le zavedati se je treba, da ga bom se kaksen teden
mucil in obcasno ustavljal (predvidoma {e enkrat za tri dni) -
- eksperimentalna uporaba je torej ze odprta.

Zgleda, da se vecinoma drzi znotraj 0.1 ms odstopanj od pravega casa.
Racunalnik je DEC (no, Compaq) AlphaPC 164 432, Digital UNIX 4.0B
(no ja, sedaj imenovan Tru64 Unix :).

Pozdrav
   Mark

--
  !!  Mark Martinec (system manager)     tel  +386 1 4773-575 !!