[SLAIS-izrazoslovje] Fwd: Novo vprašanje za Terminološko svetovalnico

Matej babicster at gmail.com
Wed Jun 14 16:57:31 CEST 2023

---------- Forwarded message ---------
Od: Mojca Žagar Karer <Mojca.Zagar at zrc-sazu.si>
Date: V pet., 9. jun. 2023 ob 14:33
Subject: Re: Novo vprašanje za Terminološko svetovalnico
To: <babicster at gmail.com>

Pozdravljeni,

v priponki pošiljam odgovor na vaše terminološko vprašanje, ki smo ga
pripravili sodelavci Terminološke sekcije.

Lepo vas pozdravljam,
Mojca Žagar Karer

--
Dr. Mojca Žagar Karer, *vodja Terminološke sekcije*, *znanstvena sodelavka*
*Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša*

Mojca Žagar Karer, Ph. D., *Head of the Terminological Section*, *Research
Associate*
*Fran Ramovš Institute of the Slovenian Language*
ZRC SAZU, Novi trg 2, SI-1000 Ljubljana, *P* +386 1 470 62 23, *M* +386 31
341 981, *www.zrc-sazu.si* <http://www.zrc-sazu.si/>