[SLAIS-izrazoslovje] Prevod za AI alignment

Damjan Strnad damjan.strnad at um.si
Fri Jun 2 16:58:43 CEST 2023

Pozdravljeni,

mislim, da zares uveljavljenega prevoda še ni (hitro spletno iskanje to
potrjuje). Čeprav izraz ni tako nov, pa je na pomenu veliko pridobil
predvsem v zadnjem času. V drugih kontekstih pri nas za /alignment/
običajno uporabimo /poravnava//(nje)/, npr. časovna in prostorska
poravnava podatkov. Se mi pa zdita tudi druga dva predloga ustrezna.
Termin bom predlagal za debato v skupini, ki dela na terminološkem
slovarju računalništva s področja inteligentnih sistemov. Morda pade
kakšen dober argument za en ali drug prevod.

lp, Damjan