[RTK-tekmovalci] Vonj po RTK-ju je ze v zraku ... *prijavite se*

Mojca Miklavec mojca.miklavec na gmail.com
Čet Mar 6 18:35:29 CET 2008

Drage tekmovalke, tekmovalci, mentorice in mentorji,

tekmovalna komisija že nekaj časa spet pridno napenja sive celice, da
bi se vi 29. marca kar najbolj zabavali ob reševanju nalog iz
računalništva.
Upam, da tudi vi v prihajojočo pomlad vstopate z namenom, da boste
pokazali, kaj ste se med letom naučili, in nas "oropali" bogatih
nagrad za najboljše, ter da vas mentorji že pridno zalagajo z izzivi
in nalogami.

Za ogrevanje lahko pokažete:
- da zna vaš računalnik najbolje igrati štiri v vrsto
- da ste neprekosljivi v dobičkonosnosti podjetja pri prodaji kino vsopnic
- da najdete največ hroščev v Janezovi zbirki nalog s starih tekmovanj
       http://rtk.ijs.si/rtknj.html

Prvih sto prijavljenih oz. tiste, ki se boste prijavili do začetka
naslednjega tedna, čakajo majice želene barve (oranžna ali modra) in
velikosti.
(Ostalim lahko garantiramo le ženski model velikosti S :P )

Skratka: PRIJAVITE SE ČIMPREJ, oz. pocukajte svoje mentorje za rokav,
prav tako za tekmovanje povejte vrstnikom, ki bi jih utegnilo zanimati
sodelovanje, pa tekmovanja ne poznajo.

Se vidimo na inštitutu 29. marca ob 9:30,
    Mojca

<http://rtk.ijs.si/>

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci