[RTK-tekmovalci] Fw: cestitke za kar dve bronasti medalji

Janez Brank janez.brank na ijs.si
Pon Avg 28 12:52:18 CEST 2006

[Forwardiram spodnje sporocilo, ki je bilo poslano tudi na mailing listo
RTK-tekmovalci, pa jo je Mailman blokiral (mislim, da zato, ker je bilo le v
HTMLju). -- Janez]

----- Original Message -----
From: "kazi" <kazimir.gomilsek na rikom.si>
To: <jelko.urbancic na guest.arnes.si>
Cc: "Marko Grobelnik" <marko.grobelnik na ijs.si>; "Mojca Miklavec"
<mojca.miklavec na gmail.com>; "RTK tekmovalci" <RTK-tekmovalci na ijs.si>
Sent: Monday, August 28, 2006 12:44 PM
Subject: Re: [RTK-tekmovalci] cestitke za kar dve bronasti medalji

Pozdravljeni se v imenu nekoga, ki fizicno ni bil zdaven, v duhu pa ves cas.

Strinjam se z vsem, kar je povedal Jelko.

Dejstvo je, da je za vsak tak dosezek potrebno veliko dela in to gre na
racun prostih popoldnevov, vikendov... Za Matjaza so stiri olimpijade v
dvelh letih pomenile
dve leti brez pocitnic. Se dobro, da ima letos (kot novo peceni bruc) prost
september.

Dosezki nasih fantov so se vecji, ce upostevamo, da ni bilo skupnih priprav.
(sem sem sicer poskusal pridobiti kakega sponzorja, a mi kot individualcu to
ni uspelo.)

Na fante so zagotovo vplivali spodrsljaji organizatorjev. Teh ni bilo cisto
malo. Ce
pomislimo samo na nedosgljivost serverja!, pa napacne vhodne podatke!, pa na
masovno spreminjanje tock po zakljucku tekmovalnega dne tudi za tiste, ki se
niso
pritozili!, pa spreminjanje rezultatov po podelitvi - celo odvzemanje
medalj!!!!

Tekmovanje v takih pogojih, zahteva razen znanja tudi veliko psihicno
stabilnost.

Morda se kaksna zelja za v bodoce.

Skupne priprave so neprecenljive. Ob tem se zmeraj odpirajo nova obzorja,
nove
miselne poti. Ce nic drugega, je dobro videti, kako razmislja se kdo, ki ti
ni mentor ze nekaj let.

Dvodnevno tekmovanje je zelo zahtevna zadeva in pri tem je vsaka izkusnja
zelo dragocena.
Ce bi uspeli drzavno tekmovanje dopolniti se z nekaj tekmovanji na drzavni
ravni po enakem
sistemu (kot je bilo k sreci letos tole na ijs), bi to pomenilo veliko
neprecenljivih izkusenj za
tisto tapravo - olimpijado. Morda bi univerzi prispevali po kak tekmovalni
dan, morda se
kaksna firma.

Jaz sem svojo mentorsko kariero (skoraj zagotovo) zakljucil, vsekakor pa
zelim vsem se veliko
ponovitev in preseganja letosnjih uspehov.

lp Kazimir Gomilsek

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci