[RTK-tekmovalci] cestitke za kar dve bronasti medalji

jelko.urbancic na guest.arnes.si jelko.urbancic na guest.arnes.si
Pet Avg 25 20:39:01 CEST 2006

Pozdravljeni!

Še glas od enega, ki je stvar spremljal od blizu:

Bilo je enkratno in naši fantje so se zelo dobro borili. Bolj ali
manj so bili odlično pripravljeni na tako tekmovanje in je rezultat
zelo realen pokazatelj njihove pripravljenosti. Kdor podrobno pogleda
rezultate opazi, da sta obe medajli trdni in z malo sreče bi bil
rezultat lahko celo še kaj boljši. Naš tretji tekmovalec (ki ni
imenovan v rezultatih na spletu), Jan Berčič, je bil tudi kar blizu
medalji (le 21 točk razlike). Celo leto sem spremljal napredovanje
dveh izmed štirih tekmovalcev in vem, da je njihov rezultat posledica
resnega dela večih let. Verjetno je tako pri vseh iz ekipe, zato vsem
še enkrat iskreno čestitam za svoje dosežke.

Tekmovanje je bilo tudi sicer veliko doživetje, saj je potekalo v za
nas eksotičnih krajih v deželi majev, kar je dalo prireditvi poseben
čar. Dobro je bil organiziran tudi netekmovalni del. Ekipa
tekmovalcev je dobro funkcionirala skupaj in je bilo vse skupaj
prijetno. Tako da smo polni vtisov in utrujeni in se počasi
sestavljamo skupaj.

Toliko za začetek, več pa ko se bomo vsi dokončno uredili.

Lep pozdrav!

Jelko Urbančič