[bralni.krozek] Moj input za naslednji torek -- slabo kaze

Janez Brank janez.brank at ijs.si
Fri May 13 16:57:28 CEST 2005

> Danes sem se spravil naredit slajde za tisti CF+CBR (collaborative
> filtering + content-based reasoning) clanek, pa sem ugotovil, da je tako
> slab, da ne vem, kaj delajo :) Lahko bi sicer nekaj spekuliral, a izkaze
> se, da bi bilo teh spekulacij pretirano veliko :)))
> Zato bi ta konkretni clanek odpovedal. Probal bom pripraviti nekaj na temo
> ucenja kolaborativnih filtrov in pokazal rezultate experimentov, ki sva
> jih zastavila z Blazem Fortuno. V kolikor mi to do torka ne bo zneslo, pa
> na naslednjem bralnem krozku :)

Ja, saj za ta torek (17. maja) smo se tako ali tako ze z Aleksom zmenili, da
bo predstavil svoje nacrte, kaj bi pocel v prihodnjih mesecih, tako da se
tebi nic ne mudi s slajdi in lahko mirno pripravis vse skupaj do naslednjega
torka.

Mimogrede, Miha in Blaz sta mi poslala svoje folije s preteklih bralnih
krozkov.  Ce koga zanimajo, si jih lahko ogleda tule:
http://meerkat.ijs.si/janez/bk/bk.html  Ce ima se kdo kaj folij s preteklih
krozkov, se priporocam, da mi jih poslje, pa bom dodal se tiste na to web
stran.

LP, Janez