[bralni.krozek] Moj input za naslednji torek -- slabo kaze

Miha.Grcar at ijs.si Miha.Grcar at ijs.si
Fri May 13 16:28:12 CEST 2005

Danes sem se spravil naredit slajde za tisti CF+CBR (collaborative
filtering + content-based reasoning) clanek, pa sem ugotovil, da je tako
slab, da ne vem, kaj delajo :) Lahko bi sicer nekaj spekuliral, a izkaze
se, da bi bilo teh spekulacij pretirano veliko :)))
Zato bi ta konkretni clanek odpovedal. Probal bom pripraviti nekaj na temo
ucenja kolaborativnih filtrov in pokazal rezultate experimentov, ki sva
jih zastavila z Blazem Fortuno. V kolikor mi to do torka ne bo zneslo, pa
na naslednjem bralnem krozku :)

Lep pozdrav vsem krozkarjem
Miha