[Agor] latinscina v praksi

Tomaz Kremzar tomaz.kremzar at uni-lj.si
Sun May 11 22:45:04 CEST 2003

Pozdravljeni!

Oglasam se vam se z enim prispevkom. Zadnjic sem v Druzini zasledil, da namerava Mel Gibson posneti nov film o Jezusovem zivljenju. To mogoce na prvi pogled za koga ni zanimivo, toda naj omenim se eno 'podrobnost': Film bodo posneli v jeziku, kot so ga takrat govorili - torej v pogovorni aramejscini in latinscini (kot uradniski jezik npr. Poncija Pilata) tistega casa. Verjetno je dobro, da se na aramejscino ne spoznam, saj bi se verjetno lahko kaj zgrazal, toda ze ob latinscini, s katero si lomi jezik holiwoodska gospoda me spreleti srh - se bodo posluzili 'sajs6:ou' (beri Cicero) izgovorjave?

Lep pozdrav, Tomaz Kremzar