[Agor] ekskurzija studentske sekcije

Tomaz Kremzar tomaz.kremzar at uni-lj.si
Sun May 11 22:44:22 CEST 2003

Pozdravljeni!

1. Po dolgem cakanju ponudbe in nizanju cene, sem koncno prejel ponudbo Ars longe za ekskurzijo na Sicilijo. Za okroglih 100.000 SIT se je lahko udelezite konec septembra (predvidoma od 22. 9.). Dolga je 8 dni (dvakrat se na poti spi na avtobusu + 5 polpenzionov v hotelu), vanjo pa je vkljucen celoten otok. Ponudbo si lahko ogledate v knjiznici. Za tak denar je ponudila ta agencija najvec, vendar moram opozoriti, da je program mestoma precej natrpan. Prosim, da mi vsi, ki vas to res zanima in bi se take ekskurzije tudi udelezili, to cimprej sporocite na moj naslov (tomaz.kremzar at uni-lj.si) ali meni osebno v casu predavanj (ni nujno ;-) ).

2. Ker pa se je (predvsem iz gorenjskih vrst ali pa zgolj simpatizerjev s takimi zivljenjskimi naceli) ze oglasilo glasno negodovanje nad., no, ceno, je padla se druga ideja: v kakih treh ali stirih dneh bi si lahko ogledali Dioklicijanovo palaco v Splitu in amfiteater v Puli, obenem pa bi preostali cas porabili za kopanje, druzabne vecere, izmenjavo izkusenj. Pozanimal sem se ze za ceno prevoza: Karta od Lj. do Splita in od Pule do Lj. stane 7500 Sit (vezana je na 5 oseb!), dobiti bi morali se prevoz od Splita do Pule (vlak+avtobus ali ladja+avtobus, oboje preko Reke) in placati dve (ali bolje) tri nocitve. Ker pa ima studentska sekcija kar nekaj denarja in bi pri okrog 25 udelezencih vsakemu prispevala 10.000 Sit, bi bilo to kar poceni. Slabost: ne vem, ce se v Jadranu se da normalno kopati po 18. septembru, ko je na nasem oddelku se zadnji izpit. Tudi tu prosim resne interesente, da se mi oglasijo.

Sicer pa prosim vse, da mi sporocite svoje mnenje.

Lep pozdrav, Tomaz Kremzar