[Agor] se enkrat grscina

David Movrin david_movrin@hotmail.com
Sat, 06 Apr 2002 13:34:38 +0200

Lep pozdrav,

zdi se, da gre za nesporazum: pri Antiochu vendar ni nikakrsnega okenca,
grscino pisemo neposredno v dokument, prav kot pri programu MultiKey, poleg
tega pa je razpored znakov v celoti nastavljiv in lahko zadovolji sleherni
okus. Ali govorimo o razlicnih verzijah?

S tem nikakor ne mislim reklamirati Hancockovega podjema; mocno me veseli,
da se ocitno strinjamo, kako je dolgorocno smiselna le uporaba fontov z
naborom Unicode - od tu naprej je najbrz diskusija povsem brezpredmetna.
Zastonjskost programa MultiKey je vsekakor hvalevredna, zlasti zato, ker ni
nic kaj dosti drugacen od Antiocha. Tu lahko v perspektivi res cveti sto
(kompatibilnih) cvetov, pa to - za razliko od starejsih fontov - ne bo
nikomur delalo sivih las.

David Movrin

>From: "Marko Marincic" <marko.marincic@email.si>
>To: "Agor" <agor@ijs.si>
>Subject: [Agor] se enkrat grscina
>Date: Fri, 5 Apr 2002 18:14:32 +0200
>
>Dragi kolegi,
>
>(navezujem se na Davida Movrina)
>Ceprav sem se vec kot eno leto privajal na program za pisanje grscine
>Antioch in ga vsakomur priporocal, se mi po pravici povedano ni prikupil;
>cudovit je sicer za (avtomaticno) pretvarjanje starejsih naborov znakov v
>UNICODE, vendar ima drugacen razpored znakov na tipkovnici kot SGreek,
> [...]

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: