[SlovLit] Enakost : enakopravnost -- Jezikovni eksperiment -- Re: Trojno poslanstvo profesorja Urbana

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Feb 10 18:57:09 CET 2022

Od: UL, NES <NES na uni-lj.si>
Date: V sre., 9. feb. 2022 ob 07:39
Subject: RE: Enakost spolov

Spoštovani, Vaš kolega z ZRC SAZU me je opomnil na lapsus, ki se mi je
zapisal v sporočilu, ki sem vam ga poslala in je sedaj objavljeno na
SlovLit, če prav razumem. Ko sem pisala o razliki med enakostjo in
enakopravnostjo, sem zapisala takole:
Glede enakosti in enakopravnosti je res razlika, medtem ko se prvi
termin nanaša na normativni okvir enakosti, je drugi termin dosti
širši.
Seveda je to napačno, takole bi moralo biti:
Glede enakosti in enakopravnosti je res razlika, medtem ko se drugi
termin nanaša na normativni okvir enakosti, je prvi termin dosti
širši.

Se opravičujem za napako in morebitno zmedo, ki sem jo s tem povzročila.
Lep pozdrav, Vesna Leskošek

===