[SlovLit] Nova knjiga skozi kritiko -- Re: Študentsko priznanje slovenistkam -- O Frančku

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Okt 21 22:51:21 CEST 2021

Od: Petra Korsic <petrakorsic na yahoo.com>
Date: V čet., 21. okt. 2021 ob 15:40
Subject: Kritiško srečanje z Barbaro Korun, Igorjem Divjakom in Petro
Koršič / petek, 29. oktober ob 19.30

Nova knjiga skozi kritiko s Petro Koršič: Barbara Korun: Idioritmija.
FB Trubarjeva hiša literature / Zoom, petek, 29. 10. 2021, ob 19.30.
Spletni dogodek bo mogoče spremljati na dan dogodka na Facebook
profilu Trubarjeve hiše literature
(https://www.facebook.com/trubarjevahisa.literature) ter na Zoom
povezavi (https://arnes-si.zoom.us/j/96321365577). Barbara Korun je
sedmo pesniško zbirko Idioritmija (KUD AAC Zrakogled, 2021) razdelila
v tri sklope: Idioritmija, Najdenke in Eholokacija. Poleg avtorice
bosta o njej govorila kritika Petra Koršič in njen gost Igor Divjak.

Vabljeni!

===