[SlovLit] Na današnji dan -- Študentski literarni zbornik Cvetka -- Re: Razpis za Avstrijo

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Maj 4 10:21:50 CEST 2020

https://sl.wikiversity.org/wiki/Pogovor:Slovenska_proza_1900%E2%80%931950#Predavanje_4._5._2020
-- pred današnjim predavanjem na temo slovenskega ženskega romana
razmišljam o pretirani akademski protivirusni opreznosti (pretirani
glede na to, da se še kar skrivamo za zasloni, medtem ko so štacune,
bifeji in cerkve že odprti ali bodo odprti jutri). Pa o literarnih
osebnostih, ki so se rodile ali umrle na današnji dan: Cvetko Golar,
čigar ljudska igra je bila cilj Kosovelovega napada, Jakob Aljaž in
Josip Broz - Tito (ta je bil predmet literarnih besedil). -- miran

===

From: "Polona Rodič" <polona.rodic1 na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 4 May 2020 09:03:39 +0200
Subject: Zbiranje prispevkov za literarni zbornik Cvetka

Študentje slovenistike in primerjalne književnosti pripravljamo izdajo
literarnega zbornika Cvetka, ki bo izšel v študijskem letu 2020/21.
Sodelujete lahko študentje vseh stopenj, ki obiskujete programa
slovenistika in/ali primerjalna književnost. Prispevke pošljite na
naslov cvetka.zbirka na gmail.com ter jim dopišite svoje ime, smer in
letnik študija. Rok za oddajo prispevkov je 13. 5. 2020. Veseli bomo
vašega sodelovanja!

Uredniški odbor revije Cvetka

===