[SlovLit] V Trento -- Veber, Bartol, Jug, povedke -- Re: Habilitacije -- Re: Kadar voziš

Sob Mar 4 08:56:39 CET 2017

https://aclweb.org/portal/content/call-expression-interest-tenure-track-assistant-professor-or-associate-professor
-- služba za računalniškega jezikoslovca v Trentu.

===

Od: knjigarna <knjigarna na ff.uni-lj.si>
Datum: 03. marec 2017 14:34
Zadeva: Nekaj novosti v Knjigarni FF

Tomo Virk, Trojka s Filozofske. Spisi o Vebru, Bartolu in Jugu
(Znanstvena založba FF, Historia Facultatis, 2017); cena: 19,90 eur.
https://issuu.com/znanstvenazalozbaff/docs/trojka

Ambrož Kvartič, Pa se je to res zgodilo? Sodobne povedke v Sloveniji
(Znanstvena založba FF, Zupaničeva knjižnica, 2017); cena: 20,00 eur.
https://issuu.com/znanstvenazalozbaff/docs/sodobne_povedke_v_sloveniji

===