[SlovLit] Slovenska literatura v šoli in Prešeren -- Javno uničevanje starih knjig -- V kvadratu .. človek

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Dec 15 20:58:22 CET 2012

Od: Zoran arnes <zoran.bozic na guest.arnes.si>
Datum: 14. december 2012 19:40
Zadeva: Slovenska literatura v šoli in Prešeren

Dragi Miran! Lahko obvestiš vesoljno slovlitovsko občestvo, da je v
skladu z geslom "kultura in prosveta to naša bo osveta" moja
monografija v celoti in brezplačno meso postala tudi v pdf formatu na
spletni strani Založbe Tangram
(http://www.z-tangram.si/knjige/item.asp?id=190)? Iskrena hvala.
Zoran

===