[SlovLit] SSS Letter 66 -- Tone Plan?

Pet Okt 23 18:08:32 CEST 2009

http://www.ff.uni-lj.si/oddelki/slovenistika/mh/sss66.pdf --
Society for Slovene Studies Letter, št. 66 (okt. 2009) s
slovenističnim delom programa slavističnega kongresa
SSSAA v Bostonu 12.--15. nov. 2009 in s prispevki o
slovenščini na Japonskem, Julije Sozine o ruskih letih
Janka Lavrina, o 46. SSJLK itd.

===

From: "Mihaela Jekic" <mihaela.jekic na gmail.com>
Sent: Friday, October 23, 2009 2:22 PM
Subject: tone plan

[...] po savjetu profesorice Milene Blazic pisem ovaj mail u nadi da mi mozete
pomoci u potrazi za pjesnikom pod imenom/pseudonimom Tone Plan koji se
pojavio u prijevodu Mate Simundica u Zadarskoj reviji, 5, 1970., 487

Unaprijed hvala,
Mihaela Jekic

---

Isto tako saljem njegove jedine pjesme koje su meni znane.

JUTRO

Okamenjene misli
padaju u naručja jutarnjeg mraka
ko ranjene ptice