[SlovLit] Vladota Nartnika Spomin na predvigred leta 1987

Sre Mar 20 06:40:43 CET 2002

Torek, deseti brezen

Severni in vzhodni vetrovi še kar naprej brijejo zlasti ponoči, vendar je za
spoznanje bolj toplo. Včeraj zjutraj je bilo deset stopinj pod ničlo, davi
pa po snežnem poprhu na kopnačah samo pet. Pri čaju oziroma kavi smo se
včeraj pogovarjali o novem listu, ki ima izit. Profesor Jakopin je
pripominjal k starosti novega lista mladih, pa sem opozoril na še starejša
klana, ki držita v krempljih Slavistično revijo ter Jezik in slovstvo in ne
pustita za spoznanje mlajših blizu. Tudi jezik Slavistične revije je grozen,
saj avtorji sploh ne prepoznajo svojih besedil. To me je za ves dan spravilo
v slabo voljo.

Četrtek, dvanajsti brezen

Včerajšnji dan je bil prelomen. Po komisiji, kjer smo obravnavali naglase
tipa trirog in trizob ter tresti in treskati, sem krenil na tiskovno
konferenco na Filozofski fakulteti. Izšla je namreč prva številka prvega
letnika debatnega lista Slava, v njem pa sta bila tudi dva moja prispevka: H
govorni gradnji Cankarjevega Ponesrečenega feljtona in Herman de Carinthia.
To je izjemno spodbudno glede na to, da mi lani ni izšla nobena od oddanih
štirih reči in da tudi letošnja zadnja, svečanova številka Jezika in
slovstva nadaljuje to brezvestno početje. Malo pred malico sem šel dol in
med pogovorom ujel, da je bil novi list med sodelavci lepo sprejet. Marija
mi je v slovo čestitala in pomirjen sem se vrnil v svojo sobico.

Malo pred dvanajsto pa mi je prišel Miran povedat, da imam zeleno luč tudi
za tipkanje članka Smisel napisa v prvem sonetu po Sonetnem vencu. Od
Kocijana, ki se je vrnil iz bolnice, je naposled zvedel, da je omenjeni
članek zavrnil Skaza, pomisleke pa je imela tudi Hermina. Kocijan -- Bog
bodi z njim dober -- me je tudi povabil, da polenom navkljub poskusim še kaj
napisat za njegovo revijo, ki ji sicer vlada Skaza. Miran je še pripomnil,
da je Skaza zadržal tudi članke, ki so nastali ob analizi Cankarjevega
Ponesrečenega feljtona, da so bili skratka zavrnjeni in morda je ravno iz
tega izšel novi list. "Najboljši odgovor na te packarije bo delo," sem
pripomnil Miranu, ko sva odhajala od Marjana Dolgana. Čas je stekel!

Vlado Nartnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit