[Solomonov Seminar] 83. Solomonov seminar

Marko Grobelnik marko.grobelnik@ijs.si
Wed, 12 Jun 2002 01:10:23 +0200

Vabim vas na 83. Solomonov seminar, ki bo !!!IZJEMOMA!!!

v cetrtek, 13. junija 2002 ob 13. uri v sejni sobi odseka E8 IJS

(2. nadstropje glavne zgradbe IJS). Posnetki in materiali preteklih

seminarjev so dostopni na http://solomon.ijs.si/.

Tokrat se bomo pogovarjali o vodenju projektov, kjer nastopajo

kot glavni akterji akademiki. V goste je prisla Renata Zupanc, ki

ima bogate izkusnje z vodenjem projektov v Avstralskih izpostavah

Coca-Cole, kasneje v Anderson Consultingu (sedaj Accenture),

nedavno pa je postala krizni manager na Sydneyski univerzi.

Na seminarju nam bo opisala izkusnje in kako resuje probleme

v akademskem svetu z izkusnjami, ki jih je prinesla iz poslovnega sveta.

Reanata Zupanc:

     Vodenje velikih projektov z obravnavo primera na Sydneyski Univerzi

Uspesno vodenje velikih projektov je vse prej kot trivialno. Ceprav so

osnovni principi dobrega project menedzmenta in problemi, ki se pojavljajo

pri projektnem delu v industriji precej podobni tistim v akademiji,

akademski svet s svojo kulturo predstavlja se poseben izziv za uspesno

izpeljavo projektov.

Ker je IJS ena izmed akademskih institucij, ki se po vsej verjetnosti

srecuje s podobnimi problemi in izzivi, sem izbrala Sydneysko Univerzo kot

case study, ki bo poudarek moje prezentacije. Predstavila bom probleme

programa studentske administracije, na katere sem naletela ob prevzemu

moje naloge in razlozila kako sem se jih lotila resiti.

~~~~~~~~~~~~

Renata Zupanc ima vec kot deset let izkusenj v business in IT industriji.
Po koncanem magisteriju iz racunalnistva in MBA-ju, je kot Senior Business
Analyst na Coca-Coli vodila projekt razvoja in implementacije sistema za
rabate in kolicinske popuste. Zadnja tri leta je delala za vodilno svetovno
management in IT consulting firmo, Accenture (bivsi Andersen Consulting),
kjer je uspesno vodila kompleksne business integration projekte za financno
in consumer products industrijo. Renata trenutno vodi celoten program za
administracijo studentov na Sydneyski Univerzi, kjer je zadolzena za uspesno
implementacijo in-house sistema za menedzment studentov skupaj z
re-engineeringom poslovnih procesov in organizacijskimi spremembami, ki so
sestavni del uspesne izpeljave programa.