[SlovLit] Imagine -- Re: Bralna pismenost -- Nagrajenkama

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Feb 7 11:14:34 CET 2024

Od: Klemen Lah <klemnov na gmail.com>
Date: V sre., 7. feb. 2024 ob 10:42
Subject: Re: Imagine (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2024/008265.html)
Cc: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>

Ko pri pouku jemljemo Prešernovo Zdravljico oziroma slovensko himno
(7. kitico), jo po navadi napovem kot Imagine iz 19. stoletja. Češ,
"Imeli smo mi svojega Lennona dobrih sto let pred Lennonom. To, da
imamo mi Zdravljico za himno, je enako, kot bi Angleži imeli za himno
Imagine!" Vem vem, malo za lase privlečeno, a smejejo se kot pečeni
mački, pozornost pa tudi dobim. :)

Lep pozdrav,
Klemen

===