[SlovLit] Ana Frank in Slovenija -- Andrićeva publicistika -- Slovenske besede v hrvaščini

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Okt 15 05:39:11 CEST 2023

https://365.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174993234 -- Oče Anne Frank si je
dopisoval s slovensko dijakinjo. RTV SLO 12. 10. 2023 (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2023/008142.html).

===

https://www.ff.uni-lj.si/sites/default/files/documents/Program_15_Symposium_Andric.pdf
-- Andrićeva publicistika: program 15., jubilejnega simpozija.
Ljubljana – Maribor – Bled 19.–21. oktober 2023.

===

From: Klemen Lah <klemnov na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Sat, 14 Oct 2023 10:38:34 +0200
Subject: Slovenske besede v hrvaščini

Miran, dober dan! Včeraj smo s študenti na Reki spoznavali slovenske
besede, ki smo jih prevzeli iz hrvaščine. Ni jih malo, vzelo nam je
kar nekaj časa. Ob koncu predavanja me je eden od študentov vprašal,
katere slovenske besede je prevzela hrvaščina. Priznam, moj odgovor ni
bil najbolj suveren. Zato sem jim obljubil, da tokrat jaz naredim
domačo nalogo in se pozanimam, s katerimi besedami smo "okužili"
hrvaščino. Tudi to mi ne gre najbolje, zato prosim za kakšen link ali
naslov, ki bi mi bil v pomoč.

Hvala!
Klemen Lah

Dodatne informacije o seznamu SlovLit