[SlovLit] Tavčarjevo leto -- Računalniška paleografija -- Za 8. marec

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Mar 8 08:44:45 CET 2023

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V tor., 7. mar. 2023 ob 20:19
Subject: Tavčarjevo leto (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2023/007988.html)

Dragi Miran, pošiljam povezavo na prispevek Tavcarjevo leto (Dnevnik
TV SLO, 7. 3. 2023, https://365.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174941185), in
sicer o danasnji novinarski konferenci ob priložnosti vseslovenskega
leta Ivana Tavčarja z Visokega ter se s tega mesta vse tiste, ki bi
želeli kakorkoli sodelovati, v vlogi predsednice programskega odbora
lepo vabim, da mi sporočijo morebitne ideje in pobude, ki jih bom po
svojih močeh tudi skušala uresničiti. Lp, Urška

===

https://www.csmc.uni-hamburg.de/iwcp2023.html --  Second International
Workshop on Computational Paleography (IWCP2), San José, Kalifornija,
25. avgusta 2023.

===

https://sl.wikisource.org/wiki/Stkal_sem_ga_iz_%C5%A1tirih_norih_rim#Ceste_so_knjige
-- Tone Pretnar: Dobrotnicam AFŽ, 8. marca 1984. Stkal sem ga iz
štirih norih rim (1993). Wikivir.
https://sl.wikisource.org/wiki/Antona_Pretnarja_zbranih_grafomanij_1._snopi%C4%8D#Mimici_za_AF%C5%BD
--  Mimici za AFŽ. Antona Pretnarja zbranih grafomanij 1. snopič
(1982). Wikivir.
https://sl.wikisource.org/wiki/Antona_Pretnarja_zbranih_grafomanij_1._snopi%C4%8D#Miri_za_AF%C5%BD
-- Miri za AFŽ. Antona Pretnarja zbranih grafomanij 1. snopič (1982).
Wikivir.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit