[SlovLit] Cenzura intimnosti v ženskem pisanju in branju -- Tednik PEN -- Je slovenščina še jezik znanosti?

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Avg 20 11:52:19 CEST 2022

V zadnjem sporočilu
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2022/007795.html) sem
navedel napačno povezavo na program Cenzura intimnosti v ženskem
pisanju in branju. Prava je
https://www.ung.si/documents/1259/Booklet11_8.pdf -- Hvala Katji
Mihurko za opozorilo, miran

===

https://www.penslovenia-zdruzenje.si/files/content/536/Tednik%2026%20-2022.pdf
-- Avgustovski Tednik PEN.

===

From: "Andrejka Šušmelj" <andrejka.susmelj na gimng.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Sat, 20 Aug 2022 09:43:11 +0200
Subject: Je slovenščina še jezik znanosti?

Morda sem spregledala, a zdi se mi, da na Slovlitu ni bilo razprave o
predlogu sprememb Pravilnika o napredovanju v VIZ
https://e-uprava.gov.si/drzava-in-druzba/e-demokracija/predlogi-predpisov/predlog-predpisa.html?id=14485
, ki je bil v javni razpravi med 15. 7. in 16. 8. Med najbolj spornimi
je zagotovo sprememba 20. člena v razdelku č), ki v 2. točki med
drugim zahteva samostojno predstavitev v tujem jeziku na plenarnem
delu mednarodnega kongresa ali konference ter objavo celotne
predstavitve v tujem jeziku v zborniku kongresa ali konference.

MIZŠ je sicer umaknilo sporne predloge (tudi prej omenjenega), ki so
vezani na napredovanje učitelja v naziv svetnika, a že spet se poraja
vprašanje o statusu slovenščine kot jezika znanosti. Srčno upam, da je
šlo za nepotreben spodrsljaj. Prav zato se mi zdi nujno, da
Slavistično društvo Slovenije aktivno sodeluje z MIZŠ, da do podobnih
situacij nikoli več ne bi prišlo.

MIZŠ je namreč na temo napredovanj že napovedalo širšo javno razpravo:
https://www.delo.si/novice/slovenija/o-strozjih-pogojih-napredovanja-javna-razprava/?fbclid=IwAR0lAd17ZNj9dhKW2Zziz3wRUdyxzzH568lSzW2aMMCg5ZFeREDA_0uPyhw

Lep pozdrav
Andrejka Markočič Šušmelj

Dodatne informacije o seznamu SlovLit