[SlovLit] Jezikoslovno predavanje v Novi Gorici -- Tudi klasiki so lahko uspešnica -- Re: Boris Pahor

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Jun 8 08:09:54 CEST 2022

From: "Vesna Plesničar" <vesna.plesnicar na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 7 Jun 2022 09:20:17 +0200
Subject: Jezikoslovno predavanje na Univerzi v Novi Gorici

Na Centru za kognitivne znanosti Univerze v Novi Gorici 9. junija
vabimo na ZOOM predavanje z naslovom A (UNIVERSAL 20) MOVEMENT
APPROACH TO DP-INTERNAL ELLIPSIS. Predaval bo Guglielmo Cinque z
Univerze v Benetkah. Povzetek predavanja (z zoom povezavo na dnu) je
na https://drive.google.com/file/d/1cqOkiy5oXatQfIrcvgeAaypeFAldhplu/view?usp=sharing

Vesna Plesničar,
v imenu Centra za kognitivne znanosti jezika Univerze v Novi Gorici

===