[SlovLit] O slovenščini pod fašizmom -- Mesta, junaki, vojaki -- Stopenjska berila -- Gejevska književnost in računalniške metode

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Jan 19 09:13:35 CET 2022

From: Marko Kravos <komarko na spin.it>
Cc: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>
Date: Tue, 18 Jan 2022 13:19:37 +0100
Subject:  Objava o Kravosovih in primorskem antifašizmu v zagrebških Novostih

Cenjeni in dragi! Spodaj sta vezalki na dvoje kolumn, ki ju je Sinan
Gudžević v zagrebških Novostih posvetil moji družini, predvsem pa
mojemu očetu Josipu in okoliščinam ter ljudem ob mojem rojstvu.
Njegovo evforično odkrivanje primorske zgodovine izpod fašizma me je
zelo ganilo > predvsem pa me je opozorilo, da smo ob lastnih
pre-izkušnjah premalo samozavestni. Zgodba mojega očeta je izpisana s
širokim in empatičnim zamahom, ki vam bo gotovo v stilistični užitek >
ob prepričanju, da vam hrvaščina ne bo delala prevelikih težav.
Predvsem pa je v njej sporočilo, da mi je odpor do fašizma dragocen in
trajen vsadek v srce.

https://portalnovosti.com/stempihar-kravos
https://portalnovosti.com/muke-po-josipu-kravosu

Prisrčno vas pozdravljam