[SlovLit] V sliki -- Veliki Gatsby -- Murn in Kette 2021

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Dec 26 14:32:53 CET 2021

https://slov.si/mh/galerije/galeri436/index.html -- morda je kaka
strokovno zanimiva informacija v komentarju k slikam
(https://sl.wikiversity.org/wiki/Komentarji_k_fotografijam#Stran_436_Glava_dobi_vsak_dan_za_kosilo_dva_%C4%8Dloveka,_25._decembra_2021).
K pesemski zbirki Protestarica
(https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/89128707?lang=SLV), ki jo kaže
zadnja slika, dodajam, da to ni edini pisateljski odziv na aktualno
oblastno spodkopavanje demokracije. Naročniki Dnevnika si lahko
preberejo članek Vlada Žabota Primitivne sprevrženosti ne gre
podcenjevati 24. decembra, kolumni Gorana Vojnovića lahko sledijo tam
vsak teden, povezava na pismo Branka Gradišnika predsedniku vlade pa
je bila objavljena že zadnjič
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007599.html). -- miran

===

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V ned., 26. dec. 2021 ob 09:34
Subject: [Veliki Gatsby]

V roke sem končno lahko vzela zbornik letošnjega kongresa
Slavističnega društva Slovenije (https://zdsds.si/tiskovina/3265/),
katerem sem z zanimanjem prebrala sijajen članek kolegice anglistke
Veronike Rot Gabrovec na str. 641 o letošnjem maturitetnem čtivu
Veliki Gatsby. Članek toplo priporočam v branje tudi učiteljem in
ostalim,ki jih to zanima, saj pomaga razprava to Fitzgeraldovo delo v
historični optiki zelo dobro osvetliti z najrazličnejših vidikov. Še
posebej zanimivo pa se mi je zdelo poglavje Trimalhion in Veliki
Gatsby. Lp, Urška

===