[SlovLit] Kongresne teme -- Balantič 100 let -- Re: Boris Paternu -- Menuett für Gitarre -- Epidemije in družba -- Bernard Smolnikar

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Nov 29 17:04:39 CET 2021

Od: Rok Mrvič <mrvic.rok na gmail.com>
Date: V ned., 28. nov. 2021 ob 23:50
Subject: Objava kongresnih tem na spletni strani ZDSDS

Živjo, Miran, teme slavističnega kongresa so objavljene na zdsds.si,
povezavo do strani prilagam spodaj, da jo lahko deliš z občestvom
SlovLita: https://zdsds.si/2021/11/tematika-17-mednarodnega-slavisticnega-kongresa-pariz-2023/

Lep pozdrav,
Rok

===

https://slov.si/doc/balantic.jpg -- Andraž Gombač: Poezija nas ni
izdala: Pred sto leti se je rodil pesnik France Balantič. Primorske
novice 29. nov. 2021.

===