[SlovLit] O Jurčiču v Višnji Gori -- Re: Desetič brat -- Svetovanje v NUK-u -- Rozamundini snubači

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Okt 7 09:34:01 CEST 2021

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V čet., 7. okt. 2021 ob 07:55
Subject: Vabilo, sreda, 20. 10. 2021

Dragi Miran, prepošiljam povabilo na strokovno srečanje, ki mi ga je
poslal Igor Rajner, učitelj na OŠ Stična. Jurčič je brez dvomov
(naj)bolj živ prav med domačini. In srečanje bo v slavnem "majstu"
Višnja Gora. Lp, Urška

---

Ob zaključku Jurčičevega leta vabimo na strokovno srečanje z naslovom
Proslavimo Jurčiča. Strokovno srečanje bo potekalo v sredo, 20.
oktobra 2021, ob 18. uri v avli Podružnične šole Višnja Gora. Vabimo
Vas, da počastite naš dogodek z Vašo prisotnostjo. Lepo vabljeni. Pri
pripravi in izvedbi dogodka sta nam pomagala Zavod Prijetno domače in
Občina Ivančna Gorica.

===