[SlovLit] Večjezična DH -- Kaj pa je tebe treba bilo -- Antologija najkrajše slovenske pripovedi

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Jun 28 18:03:23 CEST 2021

https://www.dhhumanist.org/volume/35/110/ -- Call for Abstracts for
edited volume on Multilingual Digital Humanities (poziv k prispevkom
za zbornik o večjezični digitalni humanistiki).

===

https://slov.si/mh/galerije/galeri412/index.html -- Kaj pa je tebe
treba bilo ... (Prešeren) / Dunaja ni bilo meni treba, mene pa Dunaju!
(Levstik) -- slika 46 in drugi protestni napisi. V komentarju slik
(https://sl.wikiversity.org/wiki/Komentarji_k_fotografijam#Stran_412_Kako_se_imenuje_oblast%2C_ki_se_boji_lastnih_dr%C5%BEavljanov_27._junija_2021)
tudi misel o razhajajočem dojemanju stvarnosti. -- miran

===

Od: Alojzija Zupan <alojzija.zupan-sosic na guest.arnes.si>
Date: V pon., 28. jun. 2021 ob 15:40
Subject: Fw: Sobotno branje - Na balkon visoke hiše

Obsežno antologijo najkrajše slovenske pripovedi Na balkon visoke hiše
je za Mladinsko knjigo, za legendarno knjižno edicijo Kondor,
pripravila literarna zgodovinarka in predavateljica na Oddelku za
slovenistiko ljubljanske Filozofske fakultete, dr. Alojzija Zupan
Sosič. Odgovore na različna vprašanja je podala v tokratnem Sobotnem
branju (26. 6. 2021) na Prvem programu Radia, dostopnem na
https://radioprvi.rtvslo.si/2021/06/na-balkon-visoke-hise/

Dodatne informacije o seznamu SlovLit