[SlovLit] Fakultetni splet -- Anketa o poeziji med gimnazijci -- Re: Doktorat Brede Pogorelec

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Apr 20 18:31:13 CEST 2021

Od: Bjelčevič, Aleksander <Aleksander.Bjelcevic na ff.uni-lj.si>
Date: V pon., 12. apr. 2021 ob 18:17
Subject: RE: O fakultetnem spletu

Za Špelin članek sem slišal, hvala pa za link. Spadam med molčečo
večino, ki se doma na tihem priduša, zakaj rektorji štirih univerz ne
zahtevajo vrnitve študentov na fakultete in v študentske domove, kot
so to večkrat in z imeni in priimki storili srednješolski učitelji
(statistike obolelosti med dijaki poznamo, pri študentih ni nič večja,
če sodim po odgovorih naših študentov, ki jih to redno sprašujem).
Slišali smo za raziskavo, ki sta jo naredila NIJZ in Univerza na
Primorskem, da ima ok. 10 % (ali več, sem že pozabil) samomorilske
misli, kar ok. 80 % pa večje ali manjše anksiozne motnje. Vse ostalo
je popisala že Špela. Povsem jasno je, zakaj predsednik vlade duši
univerze, prav nič pa, zakaj mi na to pristajamo.

Lep pozdrav
Aleš

---