[SlovLit] Postnacionalno : svetovljansko -- Posvet o skladnji -- Vilenica

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Sep 1 20:02:46 CEST 2020

https://www.academia.edu/13987228/Cosmopolitanism_and_the_Postnational_Literature_and_the_New_Europe
-- César Domínguez in Theo D’haen (ur.): Cosmopolitanism and the
Postnational Literature and the New Europe. Brill, 2015. 246 str.
Academia.edu.

===

Od: Smolej, Mojca <Mojca.Smolej na ff.uni-lj.si>
Date: V tor., 1. sep. 2020 ob 10:50
Subject: Posvet o skladnji

Spoštovani! Vljudno Vas vabimo, da s svojim prispevkom sodelujete na
simpoziju, ki bo posvečen skladnji slovenskega jezika. Simpozij bo med
24. 2. 2021 in 26. 2. 2021 na Filozofski fakulteti v Ljubljani.
Dobrodošel je vsak prispevek, ki preučuje skladnjo slovenskega jezika
bodisi z deskriptivnega ali s primerjalno-kontrastivnega vidika.
Obravnavali bomo tako skladnjo  govorjenega kot pisnega diskurza.
Zaželeni so prispevki z naslednjih področij:
-          pomenska podstava povedi,
-          besedilna fonetika,
-          enostavčna in večstavčna poved,
-          poročani govor,
-          besedni red – členitev po aktualnosti, stalni besedni red,
-          besedilna skladnja.

Kratek povzetek do 300 besed in 5 ključnih besed pošljite najkasneje
do 13. 11. 2020 na oba navedena naslova: mojca.brezar na ff.uni-lj.si in
mojca.smolej na ff.uni-lj.si . Povzetek naj vsebuje: ime in priimek,
znanstveni naziv, naslov ustanove, kjer je avtor/avtorica zaposlen/a,
ter e-naslov. Končne prispevke, ki bodo objavljeni v monografiji, bomo
zbirali do 31. 3. 2021. Prispevki in predavanja so lahko v slovenskem
ali angleškem jeziku. Simpozij bo organiziran v okviru programske
skupine  Slovenski jezik - bazične, kontrastivne in aplikativne
raziskave P6-0215.

V upanju, da se boste simpozija udeležili, Vas lepo pozdravljava,
red. prof. dr. Mojca Schlamberger Brezar
red. prof. dr. Mojca Smolej

===